Main » Files » хадис

1. ДЕЛ. СТО СЛАБИ И ИЗМИСЛЕНИ ХАДИСИ
08.19.2014, 6:04 PM

Хадис 1: Кога неговиот намаз не го одврати од раздор и лоши дела, тој со тој намаз уште повече ја зголемува својата одалеченост од Аллах.

Имам Зехеби вели:  Овој хадис е лажен . ( Мизанул Итидал 3/293) Шејх Албани вели
:” Хадисот е батил, сенатот (Ланецот на пренесувачи) не му е веродостоен, а и значањето не му е исправно. (Силсиле ед-даифе 2/985)

Хадис 2: 
Разговорот во џамија јаде добри дела како што стоката јаде сено. Во друго предание стои: Разговорот во џамијата ги уништува добрите дела како што оганот ги уништува дрвата.

Ираки вели
:” Не му најдова основа” (Тахридзул ихја 1/136) Субки вели: ” Не му најдова основа” (Тебекату еш-шафијје 4/145) Шејх Албани вели: ” Овој хадис нема основа” (Силсиле ед-даифе 4)

Хадис 3: Работи на овој дуњалук како да ќе живееш вечно, и работи за ахирет како да утре че умреш.

Шејх Албани вели: 
Овој хадис не е веродостоен. -Силсиле ед-даифе 8


Хадис 4: Испратен сум како едукатор (Оној кој подучуваа).

Ираки вели: Сенатот(Ланецот на испрачувачот) на овој хадис е слаб (Тахирдз ихја 1/11). Шејх Албани вели: Хадисот е слаб (Силсиле ед-даифе 11) (Тука станува збор за сенатот на овој хадис, а што се однесува на текстот на хадисот значењето му е веродостојно,.)

Хадис 5: Аллах му објавил (му рекол) дуњалукот
: Служи го на оној кој мене ме служи умориго на оној кој тебе ти служи.

Шевкани, Албани и други хадисот го отценуваат за апокрифен (Погледни
: Ел-Феваидул медзмуа 712, и Силсиле ед-даифе 12)

Хадис 6:
 Доколку во мојот умеет се поправат две групи че се поправат и останатите луѓе: намесници и фекихи (Правници).

Имам Ираки вели: Имам Ахмед вели
:” Сенатот на овој хадис е развиен кој лаже, и е измислен хадис. Слично на тоа рекол и Ибн Меин и Дарекутини (Тахридзул ихја 1/6) Шејх Албани вели: Хадисот е измислен( Силсиле ед-даифе 16)

Хадис 7: Во мојот умеет е хаир се до Судниот ден.

Ибн Хадзер вели: 
 Хадисот не ми е познат” (Мекасидул Хасене 208) Кари го спомнува овој хадис во својата збирка “измислени хадиси, 195”.

Хадис 8: Кој че спие после икимдија, па ако му се покрие разумот нека не одвинува на друг освен себеси.

Ибн Дзевзи, Шујути и Зехеби велат дека хадисот е измислен. (Погледни
: Мевду ат 3/69, Ел-Леали ел масну а 2/279, Тертибул мевдуат 839)

Хадис 9:
 Кој че го изгуби абдесот па ако не зема абдес таквиот грубо се понашал спрема мене.

Сагани и Албани велат дека хадисот е измислен. (Погледни
: Мевдуат 93 , Силсиле ед-даифе 44)

Хадис 10: Koj 
че ја посети каба па не ме посети мене таквиот грубо (лошо) се понашал спрема мене.

Зехеби, Сагани и Шевкани велат дека хадисот е измислен. (Погледни
: Тертибул мевду ат 600, Мевду ат 50, Ел-Феваидул медзмуа 326)

Хадис 11: Дивергенцијата на мојот умеет е милост- рахмет

Кари хадисот го отценил за измислен. (Погледни- Есрару Лмерфа 506) Шејх Албани вели
: Хадисот нема основа (Силсиле ед-даифе 11)

Хадис 12:
 Koj че изврши хаџ и после че го посети мојот Гроб после мојата смрт е исто како да ме посетил за време на мојот живот.

Шејхул ислам Ибн Тејмијје вели: 
“Хадисот е слаб” (Ел Каиде ел- дзелиле 57) Шејх Албани хадисот го отценил како измислен (Погледни- Силсиле ед-даифе 47)

Хадис 13: Моите асхаби се како ѕвезди на небото, кој че ги следи нив- упатени сте.

Ибн Хазм вели:
,, Ова е измислен и батил хадис (Ихкам фи усули ахкам 5/64) Шејх Албани исто така го отценил како измислен. (Погледни - Силсиле ед-даифе 16)

Хадис 14: Кој се сопознаее себеси го спознал на својот Господар.

Кари и Кенани го оцениле хадисот за апокрифен (Измислен). (Погледни
: Есраул мерфуа 506 , Тензиху еш-шерија 2/402)

Хадис 15: Me 
доводе мојот Господар и го разбуви моето воспитување.

Шејх ислам Ибн Тејмијје вели:
 Не се знаее дали овој хадис има потврден сенат. (Ехадисул Куссас 78) . Шевкани е Хадисот е класифициран во “измислени хадиси, 1020”.

Хадис 16: Сите луѓе се мртви освен учение (Луѓе). Сие учени пропаднаа освен оние кои работат. Сите кои работат се пропаднати освен искрените, а искрените се на голема опасност.

Сагани вели: Хадисот е измислен . (Мевдуа т 200) Исти став има и Шевкани (Ел-Феваидул медзмуа 771)

Хадис 17: Покајувачот е Аллахов Миленик.

Хадисот нема основа како што вели Субки говорејчи дека хадисот нема основа во Книгата Ихја од Газали. Шејх Албани исто така го отценил како слаб во Силсиле ед-даифе 95.

Хадис 18: Луѓето спиаат а кога че умрат се разбудуваат.

Хадисот нема основа како тоа што вели Шевкани и други. (Погледни
: Ел-Феваидул медзмуа 766 , Есрарул мерфуа 555).

Хадис 19:
 Кој говори па ако кивне во говорот тоа е доказ дека ја кажува вистината.

Хадисот е измислен.( Погледни: Ел-Феваидул медзмуа 669, Ел-Леали ел масну а 2/286)

Хадис 20: Женете се и немојте да давате развот, бидејчи поради разводот се треси Аршот (Претстолот).


Хадисот е измислен (Погледни: Тертибул мевду ат 694 , Мевдуат 97 , Тензихуш-шериа 2/202)

припрема и обработка

http://www.tewhid.ucoz.org
http://www.facebook.com/Tewhid.mk
https://www.youtube.com/user/tewhidMK

Category: хадис | Added by: tewhid
Views: 384 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Sign Up | Login ]
НОВО-ВИДЕО
facebook
kуран
посетеност
YouTube
fACEBOOK
YouTube